Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Γρήγορο Πρωινό Σνακ (+ Vegan Version)


Η ζωή μας κινείται σε έντονους ρυθμούς με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην προσέχουμε την διατροφή μας, όμως υπάρχουν έξυπνες , υγιεινές και γρήγορες λύσεις. Το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας, δεν πρέπει να το παραλείπουμε! Στα πλαίσια δημιουργίας του YouTube Channel του «Δύναμη Σκέψης» σας ετοίμασα μια γρήγορη και εύκολη συνταγή με μπανάνα για ένα θρεπτικό πρωινό.
Θα χρειαστούμε:


-  Μέλι ή σιρόπι σφενδάμου/maple syrup (για τους Vegan φίλους μας)
- Κράκερς (τύπου Cream Crackers
- 1 Μπανάνα
Πριν δούμε πως θα φτιάξουμε το γρήγορο πρωινό σνακ μας, θα μιλήσουμε για την θρεπτική του αξία. Σας παραθέτω την λίστα με τα διατροφικά χαρακτηριστικά των τριών αυτών συστατικών, ώστε να γνωρίζετε τι τρώτε και πόσες θερμίδες καταναλώνεται:
 Η μπανάνα είναι από τα πιο δυνατά φρούτα, μας δίνει πολύ ενέργεια και είναι υψηλή σε θρεπτικά συστατικά, έχει πολλές φυτικές ίνες και παρέχει βιταμίνες Α, Β, C, Ε καθώς και ιχνοστοιχεία (κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο). Επιπλέον, δεν είναι τόσο παχυντική όσο νομίζουμε. Αρκεί να καταναλώνεται με μέτρο.
 Διατροφική αξία μιας μπανάνας:
  • Θερμίδες 105 (μικρή μπανάνα 85 θερμίδες, μεγάλη μπανάνα 160)
  • Υδατάνθρακες 27 g
  • Πρωτεΐνες 1,4 g
  • Λίπος 0,4 g
  • Φυτικές ίνες 3,2 g
  • Σάκχαρα 14,4 g
Διατροφική αξία του μελιού:
  • Ποσότητα ανά 100 g
  • Θερμίδες (kcal) 304
  • Λιπίδιο 0 g
  • Χοληστερόλη 0 mg
  • Νάτριο 4 mg
  • Κάλιο 52 mg
  • Υδατάνθρακες 82 g
  • Φυτικές ίνες 0,2 g
  • Ζάχαρη 82 g
  • Πρωτεΐνη 0,3 g
  • Βιταμίνη C 0,5 mg
  • Ασβέστιο 6 mg
  • Σίδηρος 0,4 mg
  • Μαγνήσιο 2 mg



Διατροφική αξία του Maple syrup/ Σιρόπι σφένδαμου:
  • Ποσότητα ανά 100 g
  • Θερμίδες (kcal) 260
  • Λιπίδιο 0,1 g
  • Χοληστερόλη 0 mg
  • Νάτριο 12 mg
  • Κάλιο 212 mg
  • Υδατάνθρακες 67 g
  • Φυτικές ίνες 0 g
  • Ζάχαρη 68 g
  • Πρωτεΐνη 0 g
  • Ασβέστιο 102 mg
  • Σίδηρος  0,1 mg
  • Μαγνήσιο 21 mg


Κράκερ:
  • Διατροφική αξία ανά 100 g
  • Ενέργεια (kcal/kj) 436/1835
  • Πρωτεΐνες (g) 11,5
  • Υδατάνθρακες (g) 66,5

   εκ των οποίων : Σάκχαρα (g) 4,5

  • Λιπαρά (g) 13,0
   εκ των οποίων
  1. Κορεσμένα (g) 6,0
  2. Μονοακόρεστα (g) 4,5
  3. Πολυακόρεστα (g) 2,0
  • Αλάτι (g) 0,73



Δείτε το βίντεο με την συνταγή και κάντε subscribe στο κανάλι μας!



Editing Video: Konstantinos Balntidis
Intro & Outro Music: Dog Park from YouTube Audio Library
Video Music: Sleepy Jake  from YouTube Audio Library
Editing Software: Filmora
Editing Picture: PicMonkey

Κωνσταντίνος Μπαλντίδης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
•Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) και η γραφή με κεφαλαία (Caps) .
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
Προσοχή: 1. Η σελίδα λειτουργεί σε εθελοντική βάση. Τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.
2. Όσοι και όσες απευθύνονται στη διαχείρηση με απορίες και ερωτήσεις είναι απαραίτητο να αναγράφουν και το e-mail τους για τη δυνατότητα απάντησης.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την βοήθεια σας!