Τρίτη, 9 Ιανουαρίου 2018

Ωφέλιμες τροφές για την εξεταστική περίοδο!


Σήμερα, ενόψει εξεταστικής περιόδου, θα μιλήσουμε για τροφές και διάβασμα: ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να έχεις καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου; Φυσικά, εάν δεν προετοιμαστείς καταλλήλως... δεν έχεις πολλές πιθανότητες να περάσεις το μάθημα (sorry)! Η σωστή διατροφή μπορεί απλά να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα και να κρατήσει τον οργανισμό σου γερό για να αντεπεξέλθει στις σκληρές απαιτήσεις του διαβάσματος. Για πάμε, λοιπόν, να δούμε ποιες τροφές μπορούν να ενισχύσουν τον οργανισμό σου!

1. Γκόντζι μπέρι (goji berries)



Τα γκόντζι μπέρι ή αλλιώς μούρα γκόντζι έχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες με οφέλη για τον οργανισμό και βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Προτείνουμε 10 - 30 γρ. την ημέρα, σκέτα ή με γιαούρτι. 


2. Βασιλικός πολτός

Ο βασιλικός πολτός αποτελεί πλούσια πηγή πρωτεϊνών, αμινοξέων, βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων. Ανάμεσα στα οφέλη του συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση της αντοχής και της μνήμης του ανθρώπου (ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι μαθητές και οι φοιτητές κατά την περίοδο των εξετάσεων). Μια κουταλιά βασιλικό πολτό κάθε πρωί είναι ότι καλύτερο!


3. Μύρτιλο ή μύρτιλλος ή blueberries

Οι καρποί του έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ουσίες, που συντελούν στη διατήρηση της καλής υγείας του ανθρώπου, όπως αντιοξειδωτικά, βιταμίνες κ.ά. Οι συγκεκριμένοι καρποί έχουν συνδεθεί με την ενίσχυση της μνήμης. Ο μύρτιλλος τρώγεται σκέτος, σε σαλάτες, ή με γιαούρτι και βρώμη.




4. Ω-3 λιπαρά


Θαλασσινά (γαύρος, σαρδέλα, σολομός), ξηροί καρποί (φιστίκια Αιγίνης, φουντούκια, καρύδια) είναι ενδεικτικά κάποιες από τις τροφές που περιέχουν Ω-3 λιπαρά. Πρόκειται για μια θρεπτική ουσία που ενισχύει την ικανότητα απομνημόνευσης και ανεβάζει την διάθεση.





5. Μαύρη σοκολάτα

Τέλος, η αγαπημένη σε όλους σοκολάτα. Δεν χρειάζεται να δαιμονοποιούμε αυτή τη γλυκιά επιλογή, καθώς η μαύρη σοκολάτα πέρα από θερμίδες έχει και οφέλη. Βέβαια, η ποσότητα είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Οπότε μπορείτε να τρώτε ένα με δύο κομματάκια κατά την εξεταστική περίοδο για να σας τονώνει. Θα πρότεινα, επίσης, να το συνδυάσετε με ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι που αποτελεί και εξαιρετικό γευστικό συνδυασμό αλλά και δυναμίτη ενέργειας!

Καλό διάβασμα και καλά αποτελέσματα! Και μην ξεχνάτε, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι: νους υγιής εν σώματι υγιεί!

Ευαγγελία Μπουρντούβαλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
•Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) και η γραφή με κεφαλαία (Caps) .
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
Προσοχή: 1. Η σελίδα λειτουργεί σε εθελοντική βάση. Τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.
2. Όσοι και όσες απευθύνονται στη διαχείρηση με απορίες και ερωτήσεις είναι απαραίτητο να αναγράφουν και το e-mail τους για τη δυνατότητα απάντησης.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την βοήθεια σας!